maandag 23 januari 2012

New kit Reflection and rub-off set

Hi everyone, I just want to let you know that I have a new kit in store at Digiridooscraps called Reflection.
In this time of year I notice that I reflect on the past year and that I found it time to scrap the photo's I " forgot" So I made a kit to use and to help you with this great work. also I create a brush/overlay set to go on with this kit, there are quotes on it so they are easy to use for a great effect!


and the brushes/overlay


and take a look at these gorgeous lo:

 by Heather



 by Tineke


By Madeleine


Isn't that cute! so hop over to Digiridooscraps (my other stores have this kit as well) and buy this gorgeous kit today!

And beware for my newsletter subscribers I have an exclusive freebie!
Sign up and don't miss a thing anymore! 




2 opmerkingen:

  1. Hi Annelies,

    Bedankt voor het beeldschone 'freebie' fantastische kleuren combo en zo stijlvol! Ik heb al een idee wat ik er mee ga doen.
    Ik wist niet of je graag wilde dat ik in het Nederlands schreef of in het Engels, maar vind het wel leuk om weer eens Nederlands te schrijven want oh wat verleer je dat snel! Ik vond het zó leuk om een Nederlandse designer te leren kennen. De enige die ik ken is Berna, Berna heeft een kt met Nederlandse elementen maar denk je dat jij ooit een kit uit gaat brengen met meer Nederlandse dingen? Ik zou dolgraag wat mer over m'm moederland scrappen,en meer keus in wat ik kan gebruiken zou fijn zijn. Molens? Typisch our Nederlands dorpje? Keukenhof met al z'n pracht en praal straks weer? je ziet ik probeer allemaal argumenten aan te dragen om je over te halen. ;-)

    Nogmaals heel erg bedankt en ik zie uit naar je newsletter en ga meteen meer werk van je brossen!

    Zo vervelend, de comments laat me niet m'n Google account gebruiken, hij weigert gewoon om het te posten. Alleen met de Anoniem werkt het. Sorry! Groet -- Christine - Portland, OR - USA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annelies, ben ik nog een keer! Ik vergat totaal te vragen wat ik eigenlijk wilde vragen en dat is welk font je gebruikt voor je blog hier. Vind het beeldschoon, zou je die info willen delen?

    Groet,
    Christine
    Portland, OR
    USA

    BeantwoordenVerwijderen